Egy péntek esti koncertre készültem, hogy végre kikapcsolódjak egy kicsit. Egy kedvenc zenekarom lépett fel, és alig vártam, hogy végigtomboljam az estét. Ahogy a színpad előtt álltunk egy barátommal és vártuk, hogy elkezdődjön a koncert, megjegyezte: „Nem is tudom, hogyan bírod ezt a vállalkozósdit, minden percben csörög a telefonod, és állandóan papírokat intézel!”
Ez a kijelentése szöget ütött a fejembe, mert teljesen igaza volt. Túl sok időt vesztegettem el olyan adminisztrációs feladatokra, mint a hivatalos levelek kezelése vagy az irodai teendők elvégzése. A koncert után kutakodni kezdtem, hogy milyen lehetőségeim lennének, hogy levegyek a saját vállamról egy kis terhet. Így találtam rá a szekhelycentrum.hu-ra.
A cég székhelyszolgáltatást nyújt vállalkozásoknak. Minden vállalkozásnak szüksége van egy hivatalos címere, vagy ha úgy tetszik egy üzleti címre. Ez az a cím, ahol a cég összes hivatalos irata megtalálható és elérhető. Azért is van szüksége egy ilyen helyre, ahol egyben vannak tárolva az iratok, mert egy hatósági ellenőrzés során szükség lesz rájuk.
Azonban a székhely megfelelő kiválasztása nem csupán egy formális dolog, amit az ember púpnak sem kíván a hátára, hanem egy nagyon komoly üzleti döntés. Csak képzeld el, hogy egy kis faluban bejegyzett székhely mennyire nem bizalomgerjesztő az ügyfelek és a partnerek körében. Ezzel ellentétben egy nívósabb környékre bejegyzett cég sokkal profibbnak tűnhet.
A szekhelycentrum.hu által kínált székhelyszolgáltatás iparűzési adó mentes megoldása nemcsak költséghatékony, hanem presztízs értékkel is bír.
A székhelyszolgáltatás keretében üzleti címet kapsz a céged számára, ahol a törvényi előírásoknak megfelelően a cégtáblát kihelyezik. A szolgáltatás része továbbá, hogy a hivatalos leveleket átveszik, szükség esetén szkennelik és elektronikus úton továbbítják neked. A dokumentumok tárolása és archiválása is megoldható, így az adminisztrációs terhek nagy része lekerül a válladról.
Ez a megoldás ideális választás, ha költséghatékony megoldást keresel székhelyed kialakítására. Nem kell külön irodát bérelni, és az otthoni környezeted is megmarad a privát szférád számára.
A székhely kiválasztásánál több opció közül is választhatsz. Budapesti székhely esetén céged azonnal komoly megjelenéssel bír, hiszen a fővárosi cím megbízhatóbb és vonzóbb lehet az emberek szemében. Bár iparűzési adó mentességet itt nem tudsz igénybe venni, a budapesti székhely sok esetben üzleti szempontból mégis előnyös választás.
Ha azonban fontos számodra a költséghatékonyság, érdemes az Újlengyelben elérhető székhelyszolgáltatás iparűzési adó mentes lehetőséget megfontolnod.
Az iparűzési adó mentesség lehetővé teszi, hogy jelentős összegeket spórolj meg céged számára. Az itt bejegyzett cégeknek nem kell iparűzési adót fizetni, ami akár több százezer forintos megtakarítást is jelenthet évente. Ez az összeg felhasználható például bérköltségekre, anyagbeszerzésekre, vagy a cég versenyképességének a növelésére.
Maga a székhelybérlés folyamat egyszerű és gyors. Először vedd fel a kapcsolatot a szekhelycentrum.hu ügyfélszolgálatával, itt minden kérdésedre válaszolnak, és egyeztethettek is a folytatást illetően. Ezt követően egy adatbekérő lapot kell kitöltened, amely a székhely engedély kiállításához szükséges információkat tartalmazza.
Ha az engedély elkészült, az iratokat átadják neked, amit továbbítani kell az ügyvédednek. Erre a székhely engedélyre a cégbejegyzés során mindenképp szükség lesz. A székhelyszolgáltatóval a szerződéskötés mindössze néhány percet vesz igénybe, és lehetőséged van vidéki irodában is intézni az aláírást, ha nem szeretnél a fővárosba utazni.
A székhelyszolgáltatás rugalmas és hosszú távú megoldást nyújt, mivel határozatlan időre szól a szerződés, és legalább 3 évig nem is mondhatod fel.
Ha neked is fontos, hogy költséghatékonyan és professzionálisan működj, ne habozz, válaszd az Újlengyelben elérhető székhelyszolgáltatás iparűzési adó mentes lehetőséget. A részletekért keresd fel a szekhelycentrum.hu weboldalt, ahol a pontos árakról, és a teljes folyamatról részletesen tájékozódhatsz.